kétségek

Azt hiszem, jól döntöttem az előadást illetően. Márminthogy nem léptem föl. A csajok sikert arattak, de nem igazán tudom, mivel. Talán mert nagyrészt barátok jöttek el. A régi városrészben volt, egy kisebb parkban. Még így is izgultam, hogy nem léptem föl, hát ha még fölléptem volna! Előtte Monchival arra futottunk, az első körnél még nem láttuk az előkészületeket, csak a falapok voltak felállítva, amin a csajok táncoltak. A második körnél már megérkeztek a csajok is, tartottam tőle, hogy rossz szemmel néznek majd rám, eleinte így is volt, de végül nem haragudtak.

A maestra és sofy jól táncolt-kisebb hibákkal, sabry viszont ólomlábakkal mozgott, és nem is igen emlékezett a koreográfiára. Adry pedig az utolsó számnál feladta, és egész egyszerűen nem lépett föl a buleríasnál. Szóval látszott, hogy teljes a zavarodottság. Azért voltak jó részek.

Nem tudom, hogy akarom-e ezt így folytatni.

A hoteltulajdonosnál hatodjára voltam megbeszélésen, és hatodjára is megállapítottuk, hogy majd augusztusban kezdek dolgozni. Ma van július 28. Mi lesz ebből?

Tegnap voltunk karaoke partyn. Semmi kedvem nem volt hozzá, mert nem ismerem annyira az olasz számokat. Kívülállónak érzem magam sokszor, amikor Monchival társaságba megyünk, mert ő mindenkivel országos haver, én meg ha ismerek is valakit, annyira furán viselkednek velem, hogy még mindig ufónak érzem magam. Nem véletlen, hogy végül egy francia lánnyal beszélgettem egész este. Biliárdoztunk is, az jó volt.

Vajon mi olyan más a szicíliaiak viselkedésében, ami annyira különbözik az enyémtől? Még nem sikerült teljesen pontosan beazonosítanom. Egyfajta felszínesség, zárkózottság talán. Meg azon is gondolkoztam, hogy engem már nem szórakoztat az ilyesfajta szórakozás. Inkább néznék valami jó filmet helyette, vagy olvasnék.

Szegény Monchi másnap reggel kénytelen volt felállítani egyéni rekordját. 9 előtt 5 perccel ébredt, és gyakorlatilag félig csukott szemmel beért 8 perc alatt a munkahelyére. Úgy pattant ki az ágyból, mint egy őrült, aki rosszat álmodott, az egyik szemét sikerült félig kinyitnia, a másik szemét csak egy perc múlva nyitotta ki, de közben sikerült felöltöznie. Két perc múlva ajtón kívül volt, majd öt perc alatt beért a munkahelyére, három perc késéssel.