serata flamenca

 

Megvolt az előadás, az idei első, a bevezető, már láttam is róla a videót, tegnap megnéztük páran Monchinál.

Jól indult az egész est, mindenki hívta a barátait, én is, beszélgettünk, ettünk-ittunk (spaghetti alla seppia, zuppa con frutti di mare-buonissimi!!!!!!!!!!!!!!!-bár ezekből nem mertem annyit enni, amennyit szerettem volna, mert féltem, hogy akkor majd nem fogok tudni mozogni). Aztán amikor kicsit kezdett lassulni a dolog, akkor elkezdtük az előadást.

Az első darab jól ment, akkor elöl táncoltam, aztán következett a farruca, amit csak egyszer-kétszer próbáltunk, mindig az órák végén, mikor a soron következő nagy vita után sikerült kikönyörögnöm, hogy próbáljuk el. A többiek ezt sokkal többet táncolták nyáron, amíg Mo-on voltam.

Na, a közepén valamit elrontottam, és onnantól nem sikerült helyrehoznom magam, csak a végén.

Aztán jöttek a mala sangre meg a ventaglio című darabok, amik jól sikerültek a részemről,de ezeket a részeket valaki letörölte a videóról, még miközben a felvétel készült, mert egyszercsak van egy ugrás, és az következik, amikor Rosalba záró szavait intézi az ujjongó közönségnek. Aztán  a mindent lezáró tarantella, amit a közönség is táncolt. Magyarán az a rész van meg premier plánban, amikor hatalmasakat bénázom. Amikor jól táncolok az nincs rajta.

Miért? Miért? Miért?

Monchi is verte a fejét a falba, hogy valaki biztos véletlenül megnyomott a videón valamit, amikor őrizetlenül hagyta. Sofia is csalódott volt. Rosalba is az lesz, még nem mondtuk meg neki.