uj hely

 A hotel, ahol legujabban dolgozom egy percre van tolem, gyalog, ha lassan megyek, akkor ketto. Ennek ellenere eddig meg egyszer sem kestem el. Egy titokztaos testverpar uzemelteti, a menedzselest pedig egy tulporgo harmincas csaj kaparintotta a Oroszlankormei koze. Szo szerint, ugyanis Oroszlan jegyben szuletett, es ez valahogy nagyon jellemzo ra. Reggelente ugy erkezik, hogy vegigkaristolja a bohom nagy autojaval az utcafalat. Nem is ertem, miert vesznek ekkora autot ezekhez a kis, kanyargos utcakhoz.

Egy hettel ezelott voltam ott eloszor, es nagyon tetszett maga a hely. Aztan megijedtem, mert lattam, hogy a feladat osszetettebb, mint gondoltam, ugyanis kilenc szoba van, gyakran telthazzal, es aki epp a soros egyedul van, es az osszes check-in es check-out muveletet, reggeliztetest, adminisztraciot egyedul kell megoldania.

Szoval kivan nemi tapasztalatot, vagy ha az nincs, akkor rengeteg turelmet. Miutan egyszer voltam megbeszelesen es egyszer betekintettem a reggelizoterembe, a porgos menedzser ugy itelte, hogy ez eleg is ahhoz, hogy egyedul elkezdjek dolgozni.

Vegulis eleg volt, mert tuleltem, es mindenki fizetett akinek kellett. Vasarnapra esett. 7.30-kor kezdtem az elso munkapnapomat, es 7.33-kor mar elkovettem az elso sulyos hibat. Azzal kezdtem, hogy akaratomon kivul kikapcsoltam a szamitogepet, azt gondolvan hogy bekapcsolom, hiszen ket napja senki nem ult a gep elott, de kiderult hpgy csak a monitor volt kikapcsolva, minek utana mint egy orult kerestem a jelszot a bekapcsolashoz, amit nem talaltam fel oran keresztul.

Egesz allo nap minden fele targyakat kerestem: az ollot, a szamologepet, a kulonbozo modulokat, semmit nem talaltam, mert ez az orult nem keszitett fel semmire. Persze nem magyarazta el azt sem, hogy a telefonhivashoz a 9 szamot kell eloszor tarcsazni, es azutan lehet csak telefonalni.

Azutan a nyomtatast. A kavefozogep kozben elromlott, az egyik vendeg otthagyta a hotelben az utlevelet, stb stb 

Ugyhogy este mikor jott, meglepetesere mikor keszult volna lecseszni, megeloztem ezzel a dologgal es jol rapiritottam, es annak rendje es modja szerint az elso munkanapomon osszevesztem a munkaadommal.

Meggyozodesem volt, hogy nem hiv tobbet ezutan, de szerencsere tevedtem, mert mar masnap hivott, hogy ha gondolom, akkor mehetek meg "tanulni", es elmagyarazza nekem  a dolgokat.

Ez par napja tortent, azota joban vagyunk.