a regi es az uj

Pillanatnyi helyzetkep: Noha hideg es nedves kisvarosunkban alig akad valami esemeny ez ido tajt, ami barmennyire is erdekesnek ertekelheto lenne, es ez az alig eppen most van, mert egy evek alatt mar unos-untig latott csapat valami kabaret ad elo egy kozeli pubban, en itthon maradtam.

Elozmenyek: Elteltek az unnepek, es nagyon jol szorakoztunk Monchival Budapesten, igazan cuki volt majdnem mindenki, akivel talalkoztunk, sok mindent lattunk, es tenyleg nagyon elveztem, azt amire mindig is vagytam a szulovarosomban: turistaskodni!

Kulonleges varazsa van annak, amikor valaki a sajat szulovarosaban azzal a cellal bandukol, hogy a szepsegeit, erdekessegeit felfedezze, es nem pedig azzal nyargal ide-oda, hogy elerje a villamost vagy zaras elott a postara jusson vagy hogy megtalalja a legkedvezobb arleszallitasokat. Ujdonsagokat fedez fel az ember osregi, sokszor megjart tereken.

Ezuttal lattam, nem csak neztem! Mennyi szecesszio! Meglepodtem. Gyonyoru epuletek, tekintelyes erkelyek, kulonleges tetoszerkezetek. Szokatlan helyeken bukkantak fel szepsegek, ahol az ember nem is varna: ott, ahol mindig is voltak.

Szoval jol szorakoztunk. Na most. Vissza kene zokkenni a rideg valosagba. Sofia tajekoztatott, hogy a Pupi e palle nevu helyen mar nem sok jot remelhetunk, mert felvettek egy brazil lanyt. Ennel jobban nem is alakulhatott volna a dolog, mert igy akkor nem kell kifogasokat talalnom, hogy miert nem megyek. Igaz, hogy jol fizetett es rogton, de szanalmas alakok jartak oda, es mindig keson tertem haza, szoval a masnapom mindig elment azzal, hogy megprobaltam egyenesbe hozni magam.

Mar egy ideje gondolkoztam azon, hogy megmondom Monchinak, hogy nekem nem felel meg az o eletritmusa, illetve nem tudom kovetni, mert sok idot emeszt fel. Minden nap jon a lanyaval ebedszunetben, es 2-3 orakat itt vannak. Aztan este jon, es akkor sem tudok mar massal foglalkozni. A letfenntartas mellett most mar jo lenne valami tavlati tervvel kecsegteto, fix munkat talalni. Hat nagyon nehez a kettot osszeegyeztetni. Tudott dolog, hogy a munkakereses gyakorlatilag megfelel idoben es energiaban egy atlag munkanak. Na most nekem muszaj osszeegegyeztetni a meglevo munkaimmal, kulonben nem tudnam kifizetni a szamlaimat.

Hat ezeket megprobaltam elmondani, de valoszinuleg rosszul, mert enyhe sertodes lett a vege. Szerencsere azert nem vesztunk ossze. Viszont rosszul esett, hogy kifogasolta nehany munkamat, hogy szerinte meg sem kellett volna probalni, mert csak az idomet vesztegettem. Peldaul a Pupi vagy a call center. Mit tudja o, hogy melyikbol mi lesz, es egyaltalan, tud jobbat????!!!!!

Szerintem meg inkabb jo, hogy ennyi mindent kiprobaltam ilyen rovid ido alatt. Rengeteg tapasztalatot szereztem. Kivancsi lennek, hogy fel tudja-e idezni az osszes munkamat, amit azota vegeztem, amiota egyutt vagyunk, azaz kevesebb, mint egy eve.

Forditasok, angoltanitas magantanitvanyoknak, napkozistanar, elado a textilboltban, oviban angoltanar, call centeres munkatars, leltarkeszito, eloadomuvesz rendezvenyeken, flamencotancos, barpultos, ja es angoltolmacs. Ez osszesen 11. Ezek mind kulon munkak, kulon munkaadokkal, kulonbozo helyeken, stb. Asszem nem hagytam ki semmit.

Kozben allasinterjuk tomkelege, folyamatos kuncsorgas munkakert, flamencoprobak, latogatasok (vendegek nalunk), utazasok, karacsony, szilveszter.

Szoval nekem ne mondja meg hogy mit hogy kellett volna, mert raadasul nem tudhatja, hogy nekem mik a nehezsegeim, meg hogy minden teruletnek megvannak a szakszavai, amiket en ugy nem tudok, pl hegyezo, amivel napkozistanarkent talalkoztam eloszor, hiszen nem itt jartam iskolaba. Minden teruletnek megvoltak a szakszavai, amiket meg kellett tanulnom, persze meg is tanultam azonnal, de elsore nem tudtam.

Meg egyeb nehezsegek.

Szoval most Monchi egyedul ment a kabaret megnezni, es nekem nem volt kedvem, hanem inkabb dolgoztam, rendezgettem, megkerestem az oneletrajzomat.

Reggel uj hirdeteseket raktam ki a kozeli utcakban angoltanitasra...hatha