abszurd

Az október sem különb. Minden héten újabb és újabb munkák, amiket azelőtt sosem végeztem, új emberekkel, helyzetekkel, szóval rendkívül fárasztó és stresszes.

Múlt héten meglátogatott egy barátnőm. Barátságunk régi fényében tündökölt, és a legszebb egyetemi éveket idézte, aminek annál is inkább örültem, mert egy jó ideig teljesen megszakítottuk a kapcsolatot, ráadásul csúnyán váltunk el, méghozzá én voltam benne a ludas.

Ő szinte semmit sem változott, csak talán hajszálnyit kedvesebb és rugalmasabb. Azért csak most jött októberben, és nem szeptemberben, mert azt hittem, elkezdek dolgozni a hotelben, de sajnos egy szélhámossal hozott össze a sors, vagyis egy munkaszédelgővel, ahogy barátnőm elnevezte, mikor a reptérről hazamenet elmeséltem neki dióhéjban a történteket.

Szóval addig addig tologattam a meghívást, amíg pont akkor jött, amikor három új munkába fogtam bele. Az egyik az óvoda volt, ahol 3-5 éves korú  gyerekeket kellett angolra tanítani. Na, szerencsére ez az emberkínzással felérő foglalkozás a negyedik hetet sem érte meg. A másodikat azon a héten kezdtem, mikor jött a barátnőm: a Bulli e pupe nevű -általam csak Pupi e palle ként emlegetett szórakozóhelyen való ténykedés, most is éppen onnan jövök, ma este karaoke volt, és a harmadik volt a legviccesebb, ugyanis mikor barátnőm jött, tökéletesen elment a hangom, no és persze hol máshol kellett dolgoznom, mint egy call centerben?????????a második napon ment el a hangom, és nem tudtam pihentetni mert folyton fordítanom meg magyaráznom kellett természetesen.

Teljesen abszurd volt! kolléganőim is kétkedve méregettek, amikor már harmadik napja csak krákogni tudtam. Időnként megpróbáltam belevartyogni a telefonba, de általában az volt a válasz, hogy "tessék?!!nem értem!!!!" persze nem mertem mondani, hogy a barátnőm itt van, és folyton fordítanom kell, hanem azt mondtam, hogy egész nap pihentetem. aztán szerencsére elmúlt a torokproblémám, de ettől függetlenül Monchi javaslatára ma otthagytam a munkát, mert szerinte inkább az volt abszurd, hogy idáig húztam. biotermékek eladása kizárólag telefonon keresztül. szerinte ez még annál is abszurdabb, hogy hang nélkül dolgozom egy call centerben.

na egyelőre ennyit az abszurdról...gondolom folyt köv